Надрукувати

Студентки спеціальності «Менеджмент соціокультурної діяльності» вже встигли відпочити після волонтерської участі в Українському тижні моди, який проходив з 3 по 8 лютого 2018 р. в Києві. Тепер діляться досвідом співпраці з командою найбільшого міжнародного фешн-проекту в Україні. Найперше, для майбутніх менеджерів культури – це враження, адже вони на практиці випробовували свої сили та ділові якості. Організатори також залишилися задоволені. Якщо ще рік тому, на самому початку, Голова організаційного комітету Ірина Данилевська мала деякі сумніви щодо можливостей співпраці, то після FW 18-19 волонтерки отримали подяку, пам’ятні сувеніри та запрошення на наступний сезон.

Це дозволило будувати найближчі плани та визначати триваліші перспективи. Так, участь у двадцятому ювілейному Ukrainian Fashion Week  FW 17-18 дозволила цього року планувати курсові роботи на прикладі проектної діяльності в фешн-індустрії. Це перший подібний досвід у рамках UFW.

Крім того, досягнуто попередню домовленість про проходження в наступному році кращими волонтерами навчальної практики під безпосереднім керівництвом головного продюсера UFW Володимира Нечипорука. Зауважимо, що вчитися у професіонала такого рівня продюсуванню культурних проектів у сегменті культурних і креативних індустрій випадає не кожному. Тим почесніше, що рівень підготовки менеджерів культури в Сумському державному університеті високо оцінений і при надмірній завантаженості з нашими студентами готові ділитися знаннями та досвідом.

Висловлюючи вдячність волонтеркам із СумДУ та запрошуючи до подальшої співпраці, Володимир Нечипорук зауважив, що в Україні все змінюється, проте Українські тижні моди проходять щорічно й тим самим гарантують стабільність.

Українська фешн-індустрія розвивається, виходить на нові ринки, що вселяє впевненість у працевлаштуванні наших випускників.

Валентина Опанасюк,

керівник секції «Менеджмент соціокультурної діяльності»