Надрукувати

Український тиждень моди (UFW) – це стартовий майданчик для майбутньої кар’єри, започаткування власного фешн-бізнесу чи бізнесу в суміжних креативних індустріях. Саме в такому практичному ракурсі побачили студентки спеціальності «Менеджмент соціокультурної діяльності» Вікторія Білоцерківець і Тетяна Шевченко прекрасну нагоду волонтерської участі в осінньому тижні моди SS2018, який пройшов на початку вересня в Києві. Майбутні менеджери культури мали можливість спостерігати за роботою та безпосередньо допомагати генеральному продюсерові проекту Володимиру Нечипоруку, адже вчитися на практиці у професіонала такого рівня випадає нагода не кожному.

Мистецький арсенал як базовий майданчик модних показів, знайомий дівчатам своїми лабіринтами з попередньої ознайомлювальної практики, вітав новими дизайнерськими колекціями. Серед понад 60 дизайнерів, які взяли участь у тижні моди, відомі бренди POUSTOVIT, Katya Silchenko, bobkova, FROLOV, KARAVAY, AYSINA, Andre TAN, RITO, ALONOVA та інші.

Приємне враження залишив New Generation Day з модними показами молодих дизайнерів. Студенток особливо цікавили новинки від вже відомого бренду Komashnya. Молоді й талановиті дизайнери із Сум Макс і Margarita Komashnya створили сценічні образи для фіналістів минулорічного пісенного конкурсу Євробачення, який проходив у Києві. Закономірно, що завершив показ колекції чоловічого одягу цього бренда вихід на подіум Євгенія Галича з групи O.Torvald.

Ukrainian Fashion Week – це завжди відкриття. Особливістю цьогорічної осінньої сесії стало облаштування не тільки мистецького майданчика (Art Space), але також Fashion Tech Space з можливістю презентації технічних і технологічних новинок для індустрії моди. Цей світовий тренд у найближчій перспективі буде визначати розвиток українського сегменту ринку креативних і культурних індустрій, на що небезпідставно сподівається голова оргкомітету UFW Ірина Данилевська.

Важливо, що участь у проекті Ukrainian Fashion Week дозволила волонтерам безпосередньо долучилися до святкування 20-літнього ювілею зародження фешн-індустрії в Україні. У цьому зв’язку зазначимо, що особливістю цьогорічних тижнів моди стало залучення до волонтерської діяльності не тільки майбутніх дизайнерів, як це було зазвичай. Вперше в команді працювали майбутні менеджери соціокультурної діяльності. Така історична нагода випала студенткам СумДУ, за що вони особливо вдячні організаторам. Сподіваємося, що це стане хорошою традицією подальшої співпраці та стимулом до розвитку фешн-індустрії в Україні.

Валентина Опанасюк,

керівник секції «Менеджмент соціокультурної діяльності»