Надрукувати

Фестиваль освіти, науки і культури «СумДУ – cумчанам» втретє відчинив двері для юних мешканців нашого міста. Дійство ще не розпочалося, але гості вже заполонили площу перед університетом та місця біля наметів, де розмістилися представники різних структурних підрозділів ВНЗ.

Біля наметів факультету іноземної філології та соціальних комунікацій юрмляться діти. Когось цікавлять умови навчання, а хтось бажає стати учасником конкурсу чи квесту. Як і в минулому році, за участь у змаганнях передбачені виграшні фішки, які потім можна обміняти на призи з емблемами СумДУ.

Факультет ІФСК представив такі спеціальності, як: «Журналістика», «Психологія», «Реклама і зв’язки з громадськістю», «Переклад», «Менеджмент соціокультурної діяльності» та «Соціальна робота». Також учасників фестивалю ознайомили зі своєю роботою Перекладацький навчально-методичний центр «LinguoStar» та Психологічна служба СумДУ.

Викладачі та студенти спеціальності «Переклад» організували квест «Чи готовий ти навчатися та працювати за кордоном?», учасники якого старанно намагалися відгадати столиці різних держав чи того, «хто вигадав Карлсона». Учениці Сумської гімназії №1 Ксенія та Марія говорять, що програма була дуже цікавою і вони не очікували такого масштабного проведення фестивалю.

Майбутні журналісти мали змогу пройти курс «молодого бійця» та повправлятися в мистецтві теледикторства. Охочі ознайомитися зі спеціальністю «Журналістика» відвідали телестудію та радіостудію, де мали нагоду побачити умови, в яких відбувається підготовка медійників. Особливо вразила майбутніх абітурієнтів телестудія університету.

Студенти спеціальності «Психологія» пропонували учасникам заходу відповісти на різного характеру психологічні та логічні запитання. А також давали цікаві консультації: приміром, розповідали, робота якої півкулі мозку домінує у їхніх респондентів, що впливає на вибір професії.

Конкурси для справжніх кіно- та меломанів представили студенти спеціальності «Менеджмент соціокультурної діяльності». Відгадати логотипи фільмів та початок й кінець пісні збиралися черги людей. А за участь у конкурсах нагороджували не лише фішками, а й печивом.

На тему кіно також були конкурси й студентів спеціальності «Соціальна робота»: соціальний крокодил та соціальні проблеми у фільмах.

Але, мабуть, найвеселішим став «Конкурс рекламного селфі» від спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю». Кожен мав змогу сфотографуватися з табличками, на яких були написані різні фрази, наприклад, «Найкращий дизайнер». Анна, учениця Сумської обласної гімназії-інтернату для талановитих та творчо обдарованих дітей, каже, що найбільше цей конкурс сподобався їй тим, що тут можна отримати фішки лише за фото, а також є змога зробити смішні селфі.

Із метушнею, розгляданням національних костюмів студентів-іноземців, шумом концерту та змаганнями за більшу кількість фішок й закінчився фестиваль. Багато чого було побачено, почуто та спробувано. Але що може бути кращим за море позитиву, сміху, каверзних запитань та відповідей, які лилися звідусіль? Сподіваємося, що таке цікаве представлення різних спеціальностей допомогло абітурієнтам обрати майбутню професію.

За матеріалами сайту факультету ІФСК