Дата публікації:
13 травня 2022
Кількість переглядів:
409
Поділитися:

12 травня 2022 року студенти групи КД-91 долучилися до брендингових досліджень разом з відомим дизайнером Олександром Ніколовим. Порядок денний онлайн-зустрічі визначили сформульовані Катериною Кравченко, Тетяною Тимофєєвою, Лізою Сурело й Маргаритою Кисіль питання, присвячені особливостям взаємодії іміджу бренду та його дизайнерського втілення, ефективності традиційних/інноваційних каналів комунікації в контексті певних брендингових завдань, сучасному стану та проблемним зонам реклами в Україні, новітнім проявам української ідентичності в графічному дизайні.

Досвід практичної роботи в рекламних агенціях «Регіон», «Шоколад», диджитал агенстві «Лимон», компанії «AIR Media-Tech», а також виконання функцій креативного директора рекламної кампанії та айдентики фестивалю блогерів «Відеожара» дозволили гостю виступити в якості «руйнівника» міфів, стереотипів і теоретичних догм. Майбутнім менеджерам Олександр Ніколов побажав знайти ту сферу діяльності, яка приносила б насамперед глибоке внутрішнє задоволення. Дякуємо і сподіваємось на нові зустрічі!

Сумський державний унiверситет,
вул. Харківська, 116, м. Суми, Україна, 40007,
Навчально-науковий корпус, ауд. Н-312

Телефон: (0542) 68-77-32

e-mail: [email protected]

При використанні матеріалів з сайту кафедри психології,
політології та соціокультурних технологій
посилання на ресурс обов'язкове.

All Rights Reserved.