Молодіжний табір з міжетнічної толерантності «Місто рівних» приймав гостей першого табірного дня

21 квітня 2024
21 квітня в Сумському державному університеті стартував перший день молодіжного табору «Місто рівних», який має на меті ознайомити учнівську та студентську молодь з поняттям міжетнічної толерантності, популяризувати цінності культурного різноманіття та взаємоповаги, принципи рівності, свободи, відкритості, толерантності.

День відкритих дверей СумДУ у форматі «швидких побачень» за участі викладачів, співробітників та здобувачів кафедри ППСТ

20 квітня 2024
20 квітня в СумДУ відбувся День відкритих дверей. Захід передбачав незвичний формат – абітурієнти знайомилися зі спеціальностями в формі «швидких побачень».

Здобуваємо тренерський досвід на базі університету третього віку

18 квітня 2024
18 квітня Катерина Завадська, здобувачка освітньої програми «Соціальна робота» СумДУ, провела перше заняття тренінгового курсу «Говори. Слухай. Відповідай» на факультеті психологічної підтримки університету третього віку Сумського міського територіального центру «Берегиня».

Рух "Бджоли - за мед, а психологи і медики - за транс" набирає оберти: майстер-клас доцента кафедри ППСТ С.О. Ніколаєнка

17 квітня 2024
17 квітня у «Конгрес-центрі» відбувся третій майстер-клас «Практичне введення в трансову роботу», який провів доцент кафедри ППСТ С.О. Ніколаєнко.

Тарасова Тетяна Борисівна – кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології, політології та соціокультурних технологій.

Сфера наукових інтересів: педагогічна психологія, соціальна психологія, методика психологічної просвіти, методика навчання психології у закладах вищої освіти, педагогіка вищої школи.

Авторка понад 290 публікацій, серед яких 4 розділи у колективних монографіях, 7 навчально-методичних посібників, 20 статей у фахових виданнях, 24 експериментальних навчальних книг для загальноосвітніх шкіл та ін.

Науковий ступінь, звання (рік присвоєння, спеціальність, посилання на автореферати) Кандидат психологічних наук, 1984 р., 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. Диплом  ПС № 001304, 27 лютого 1985

Доцент кафедри психології, 1990р. Диплом ДЦ № 024115, 31 травня 1990

Посада Доцент кафедри психології, політології та соціокультурних технологій.

Основні дисципліни:

  1. Освітня програма 053 "Психологія": "Загальна психологія", "Психологія спілкування";
  2. Освітня програма 053 "Організаційна психологія": "Психологія та педагогіка вищої освіти зі змістовим модулем: Методика викладання психології", "Методологічні та теоретичні проблеми психології";
  3. Дисципліни вільного вибору: "Психологія", "Психологія спілкування", "Психологічні основи професійної комунікації та лідерство".

Наукові інтереси педагогічна психологія, соціальна психологія, методика психологічної просвіти, методика навчання психології у закладах вищої освіти, педагогіка вищої школи.

Авторка понад 290 публікацій, серед яких 4 розділи у колективних монографіях, 7 навчально-методичних посібників, 20 статей у фахових виданнях, 24 експериментальних навчальних книг для загальноосвітніх шкіл та ін.

 

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

тел.: (0542) 68-77-96, кабінет 

Корпус Н, ауд. 321

 

Посилання на авторські профілі:

SCOPUS

ORCID ID 

Publons.com

Google Scholar 

Researcher ID

eSSUIR

Коротка біографія

Освіта 

У 1975 році закінчила Сумський державний педагогічний інститут імені А.С.Макаренка за спеціальністю – вчитель біології та хімії середньої школи. З серпня 1975 по серпень 1977 р. працювала старшим лаборантом кафедри зоології Сумського державного педагогічного інституту імені А.С. Макаренка. З вересня 1977 р. по серпень 1981 р. – аспірант Науково-дослідного інституту психології АПН України. У 1981-1984 р. – асистент кафедри педагогіки та психології Сумського державного педагогічного інституту ім. А.С.Макаренка. У 1984 -1990 р. – старший викладач кафедри психології Сумського державного педагогічного інституту ім. А.С.Макаренка, а у 1990-2000 р – доцент кафедри психології Сумського державного педагогічного інституту ім. А.С.Макаренка. З вересня 2000 р. до січня 2017 р. – завідувач кафедрою психології Сумського державного педагогічного університету ім. А.С.Макаренка. З лютого 2017 до червня 2021 р. працювала доцентом кафедри психології Сумського державного педагогічного університету ім. А.С.Макаренка. З липня 2021 до січня 2022 р. – пенсіонер. З січня 2022 року по теперішній час працює доцентом кафедри психології, політології та соціокультурних технологій у Сумському державному університеті.

Науково-дослідні роботи:

Психолог міждержавного психолого-педагогічного експерименту з відпрацювання інноваційної освітньої технології "Екологія та діалектика" 1992 -2001 р.

Співавтор інноваційної освітньої технології "Екологія та розвиток" 1992 – 2008 р.

Керівник регіонального психолого-педагогічного експерименту "Екологія та розвиток" (Сумська область) 1997 – 2010 р.

Науковий консультант регіонального психолого-педагогічного експерименту "Екологія та розвиток" (м. Севастополь) 1998 – 2010 р.

Основні наукові праці (за останні 5 років, опис за сучасними бібліографічними вимогами)

Монографії:

  1. Тарасова Т.Б. Становлення професійної культури педагога засобами психологічної просвіти // Професійна культура: сутність, фахові особливості, розвиток / кол. авт. відп. Ред. Улунова Г.Є – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. с. 193 – 210
  2. Тарасова Т.Б. Методика навчання психології як чинник розвитку психологічної культури майбутніх педагогів // Розвиток психологічної культури особистості в процесі безперервної освіти / кол. авт. ; під ред. С. Б. Кузікової, Г. Є. Улунової. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2018. с. 104 – 130
  3. Тарасова Т.Б. Психологическое просвещение младших школьников в инновационной педагогической технологии "Экология и диалектика" // Modern Technologies in the Education System : Monograph 26 – Katowice Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach, 2019 р. 331-350 (1,8 др арк.)

Статті:

  1. Тарасова Т.Б. Використання елементів дистанційної освіти у вищому навчальному закладі: погляд психолога// Фізико-математична освіта : науковий журнал. Вип. 1 (15) / Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, Фізико-математичний факультет редкол.: О.В. Семеніхіна (гол.ред.) [та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А.С. Макаренка], 2018. с. 316 – 321
  2. Тарасова Т.Б. Екологія і діалектика: до 30-річчя педагогічної технології // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. – № 4 (78). с. 378-396
  3. Тарасова Т.Б. Адаптація першокурсників до організаційних форм навчання в закладі вищої освіти / Фізико-математична освіта : науковий журнал. Вип. 3 (21) / Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, Фізико-математичний факультет редкол.: О.В. Семеніхіна (гол.ред.) [та ін.]. Суми : [СумДПУ ім. А.С. Макаренка], 2019. с 150-156
  4. Тарасова Т. Б. До проблеми спілкування студентів першого курсу закладу вищої освіти. // Габітус. Науковий журнал №20, 2020 р. с.272 – 279
  5. Тарасова Т.Б. Особливості емоційної сфери студентів першого курсу закладу вищої освіти // Габітус. Науковий журнал №33, 2022 р. с.164 – 169
  6. Тарасова Т.Б. Проблеми викладання психології як навчальної дисципліни за вибором з циклу загальної підготовки фахівців у вищій школі // Габітус. Науковий журнал №42, 2022 р. с.101 – 107 .
  7. Тарасова Т.Б. До проблеми мотивації навчально-професійної діяльності студентів першого курсу закладів вищої освіти // Габітус. Науковий журнал №51, 2023 р. с.108 – 113

Тези:

  1. Тарасова Т.Б. Психологія евристичного діалогу в інформаційно-комунікативних педагогічних технологіях //Пізнавально-творча і професійна самореалізація особистості в евристичній освіті матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (22-23 лютого 2018 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С.П., 2018. –с. 286 – 288
  2. Тарасова Т.Б. Психологічні аспекти дистанційного навчання у вищому навчальному закладі // Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної Internet-конференції (12 – 18 березня 2018 р.). – Черкаси, 2018. с. 104 – 106
  3. Тарасова Т.Б. Педагогічна інноватика – втілення ідей А.С.Макаренка // Творча спадщина А.С.Макаренка в контексті інноваційного розвитку освіти XXI століття : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (15 – 16 березня 2018 року, м. Суми) – Суми : СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2018 с. 49 – 53
  4. Тарасова Т.Б. Психологічні засади формування екологічно доцільної поведінки молодших школярів // Еколого-валеологічне виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в сучасному освітньому просторі : матеріали ІІІ Міжнародній науково-практичній інтернет-конференції ( Суми, 29-30 березня 2018 р.) – Суми : ФОП Цьома С.П., 2018. с. 181 – 185
  5. Тарасова Т.Б. Психологические ориентиры современных учебников // Nowoczesna nauka: teoria i praktyka: Mater. IІ Międz. Konf. Nauk.-Prakt. / Pod red. S. Gorniaka. – Katowice: Nowa nauka, 2018. s.149 – 153.
  6. Тарасова Т.Б. Ставлення майбутніх педагогів до проблем сучасної психології // Молодь в сучасній психології. Етнічна самосвідомість та міжетнічна взаємодія: матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та фахівців у галузі психології (12 квітня 2018 року, м. Суми). – Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. с. 48 – 51
  7. Тарасова Т.Б. Інноваційна діяльність як чинник вдосконалення професійних компетенцій педагога // Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти: збірник наукових праць ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (24 травня 2018 р., Суми) – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/10OFcNCloww1FUGAncDNkAgzxH9sbIsLM/view
  8. Тарасова Т.Б. Можливі шляхи формування психологічної культури школярів Т.Б. Тарасова // «Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи»: зб. Матеріалів ХІХ Міжнарод. наук. практ. інтернет-конф., 2 жовтня 2018 р. – Переяслав-Хмельницький, 2018. – Вип. 19. –с. 144 – 149
  9. Тарасова Т.Б. Образ "ідеального викладача" в процесі професійної підготовки майбутніх педагогів // Актуальні проблеми практичної психології : збірник статей V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (Глухів, 8-9 листопада 2018 року) / Міністерство освіти і науки України, Глухівський НПУ ім. О. Довженка [та ін.]; [ред. кол. : Н. М. Ільїна, В. М. Поліщук, О. П. Сергеєнкова, В. М. Чернобровкін] ; відп. ред. Н. М. Ільїна. – Глухів : Глухівський НПУ ім. О. Довженка, 2018. – 161 с.81 – 87
  10. Тарасова Т.Б. Шкільний підручник: ресурси розвитку творчої особистості (до 30-річчя педагогічної технології "Екологія і діалектика") // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2018»: матеріали ІІІ Міжнародної науково-методичної конференції (8-9 листопада 2018 р., м. Суми): у 2 томах. Т. 1 / упорядн. Чашечникова О.С. – Суми : видавничо-виробниче підприємство «Мрія», 2018. с. 235 – 237
  11. Колесник Ю.І. Тарасова Т.Б. Психологічні проблеми ставлення викладачів закладів вищої освіти до змішаного навчання // Міжнародна науково-практична конференція «Змішане навчання - інновація XXI сторіччя», 29-30 лист. 2018 р. : матеріали конф. : заред. проф. О.О. Труша. - Харків : НТУ «ХПІ», 2018 с. 53 – 59
  12. Тарасова Т.Б. Тернисті шляхи педагогічної інноватики: до 30-річчя технології "Екологія і діалектика" // Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка" : збірник наукових статей у двох частинах. Частина 1 / За заг. ред.О.В. Зосименко. – Суми: ФОП Цьома С.П., 2018. с. 328 -331
  13. Тарасова Т.Б. Проблема мотивации профессионального выбора студентов первого курса // Nowoczesna nauka: teoria i praktyka: Mater. IIІ Międz. Konf. Nauk.-Prakt. 30 kwietnia 2019 rok. / Pod red. S. Gorniaka. – Katowice: Nowa nauka, 2019. s. 80-85
  14. Колесник Ю.І., Тарасова Т.Б. Впровадження дистанційного навчання у Сумському державному педагогічному університеті імені А.С.Макаренка: стан, проблеми, перспективи // Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (16–17 квітня 2019 року, м. Суми). – Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019. – Том 1. с. 63 – 67
  15. Тарасова Т.Б. Змішане навчання: психолого-педагогічні умови оцінювання студентів // Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної Internet-конференції. 11-17 березня 2019 року – Черкаси, 2019. с. 166-168
  16. Тарасова Т.Б. Оцінювання навчальних досягнень студентів як чинник професійного становлення майбутніх педагогів // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності» – Тернопіль, СМП "Тайп", 2019. – с. 233 – 235
  17. Тарасова Т.Б. Психологические проблемы индивидуализации обучения //Nauka i edukacja w warunkach zmian cywilizacyjnych: Mater. I Międz. Konf. Nauk.-Prakt. / Pod red. M.Andrzejewskiego. – Łódź: Nowa nauka, 2019. s. 83 – 89
  18. Тарасова Т.Б. Психологічна культура особистості та творчий потенціал майбутнього педагога // Освіта для XXI століття: виклики, проблеми, перспективи. Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції (29-30 жовтня Суми; Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019. Том. 1. с. 198 – 201
  19. Бедлінський О.І., Тарасова Т.Б. Розвивальна творча інтелектуальна гра "Креативність" / Харківський осінній марафон психотехнологій: матеріали науково-практичної конференції, (каталог психотехнологій; тези доповідей): матеріали ІІІ міжрегіональної наук.-практ. конф., м. Харків, 26 жовтня 2019 р., ХНПУ імені Г.С. Сковороди. Харків: Діса плюс, 2019 с. 15
  20. Тарасова Т.Б. Стиль викладання як чинник професійної підготовки майбутніх фахівців у ЗВО// Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка: збірник наукових статей у 2 томах / За заг. ред. О.В. Гузенко. – Суми: ФОП Цьома С.П., 2020. – Т.1. –с. 91 – 95
  21. Тарасова Т. Б. Контроль та оцінювання як чинники забезпечення якості освіти: погляд психолога. // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції Тенденції забезпечення якості освіти : (Дніпро, 22 січня 2021 р). Дніпро : Міжнародний гуманітарний дослідницький центр, 2021. С. 53 – 58.
  22. Тарасова Т.Б. Психологічне здоров’я та психологічна культура особистості в контексті практичної психології // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційні технології в роботі практичного психолога» 26 травня, 2021 Суми ОІППО с 181-185
  23. Тарасова Т.Б. Психологічна культура школярів та шляхи її формування //Матеріали XLІХ Міжнародної науково-практичної  інтернет-конференції  «Проблеми  та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії» 31 серпня 2022 р. // Збірник наукових праць. – Переяслав, 2022 р. –с. 57-59 0,34 др арк
  24. Тарасова Т.Б. Контроль та оцінювання в сучасній вищій школі //Наукові тренди постіндустріального суспільства: матеріали III міжнародної наукової конференції, м. Дніпро 21 жовтня 2022 р. / Міжнародний центр наукових досліджень. Вінниця : Європейська наукова платформа, 2022. С. 158-163 0,5 др арк
  25. Тарасова Т.Б. Навчальна дисципліна «Психологія»: чому її обирають студенти другого рівня вищої освіти. // Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХІIІ: Утилітарна цінність наукових досліджень / [Ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Перемишль – Херсон: Посвіт, 2022. с. 150-153 0,2 др арк
  26. Тарасова Т.Б. Актуальні питання викладання психології в закладах вищої освіти в контексті підготовки сучасного фахівця /Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (20-21 грудня 2022 року, м. Суми). Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022. С. 89-91 0,2 др арк
  27. Тарасова Т.Б. Психологічна культура особистості у вимірі професійної діяльності педагога /Integration of Education, Science and Business in Modern Environment: Summer Debates: Proceedings of the 5th International Scientific and Practical Internet Conference, August 3-4, 2023. FOP Marenichenko V.V., Dnipro, Ukraine, 465-468 с. 0, 3 др арк
  28. Тарасова Т.Б. Методологічні та теоретичні основи психології: проблеми викладання в процесі професійної підготовки фахівців-психологів / The 6th International scientific and practical conference “Modern problems of science, education and society” (August 14-16, 2023) SPC “Sci-conf.com.ua”, Kyiv, Ukraine. 2023. с. 324-331

Навчально-методичні:

  1. Тарасова Т.Б. Методичне забезпечення навчальної дисципліни "Психологія освіти" для змішаного навчання // Харківський осінній марафон психотехнологій: матеріали науково-практичної конференції, (Харків, 27 жовтня 2018 року) / М-во освіти і науки України, ХНПУ імені Г.С. Сковороди [та ін.]. – Харків: Вид-во «Діса плюс», 2018. с. с. 67-69 (0,1 др арк.)
  2. Програма державного екзамену з психолого-педагогічних дисциплін на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр». Для студентів педагогічних університетів. / [укл. A. A. Сбруєва, О. Б. Кривонос, Т. Б. Тарасова, Г. Є. Улунова]. – Суми : Вид-во СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2019. – 87 с. (2 др. арк.).
  3. Тарасова Т.Б. Методичне забезпечення навчальної дисципліни "Методика викладання психології у вищій школі" для змішаного навчання // Харківський осінній марафон психотехнологій: матеріали науково-практичної конференції, (каталог психотехнологій; тези доповідей): матеріали ІІІ міжрегіональної наук.-практ. конф., м. Харків, 26 жовтня 2019 р., ХНПУ імені Г.С. Сковороди. Харків: Діса плюс, 2019 с 60-63 (0,2 др арк.)
  4. Курсова робота з психології: методичні рекомендації для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта та спеціальності 053 психологія всіх форм навчання / укладачі: Т. Б. Тарасова, С. В. Пухно. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019. – 60 с. (1,3 др арк)
  5. Методичні рекомендації до виконання завдання з психологічної складової педагогічної практики студентів ІI курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти (денна форма навчання, галузь знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальність 014 Середня освіта) / укладачі: С. В. Пухно, Т.Б.Тарасова. – Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020. – 40 с. (. (0,5 др арк))
  6. Бедлінський О. І., Тарасова Т.Б. Психологія освіти : (cилабус навчальної дисципліни з інструктивно-методичними матеріалами) : методичний посібник для студентів факультету філології Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020. – 70 с (. (1,5 др арк))
  7. Методичні вказівки з дисципліни «Виробнича психологічна практика» / укладачі: Т. Б. Тарасова, Г. Є. Улунова. – Суми : Сумський державний університет, 2023. 30 с.
  8. Практика переддипломна : методичні вказівки / укладачі Т. Б. Тарасова, Г. Є. Улунова. – Суми : Сумський державний університет, 2023. – 25 с.
  9. Тарасова Т. Б. Психологія та педагогіка вищої освіти зі змістовим модулем: Методика викладання психології : навчально-методичний посібник. – Суми : Сумський державний університет, 2023. – 87 с.

Підвищення кваліфікації (останні 5 років):

Курси "З електронних засобів та дистанційних технологій навчання" СумДУ, СП 05408289/2083 08.11.2022

Сертифікати:

  1. Тьютор дистанційного та змішаного навчання. Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" від 21 травня 2018 р.
  2. "Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів" платформа Prometheus 01.05. 2023.
  3. "Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах" онлайн курс платформа Prometheus, 2022 рік.
  4. Вебінар «Штучний інтелект в освіті: аналізуємо можливості на прикладі Чату «На Урок»» № В833-3450363, 2023 рік.
  5. Тренінг «Академічна доброчесність як складова забезпечення якості освіти у ЗВО: виклики та найкращі практики» 10-11.05 2023 СумДУ
  6. “Початок роботи з ChatGPT” онлайн курс платформа Prometheus 19.06 2023

Інші активності:

Голова Науково-методичної комісії Навчально-наукового інституту педагогіки та психології Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка; Член Науково-методичної ради Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка

Відзнаки:

2004 р.

Відмінник освіти України, посвідчення № 71257 від 26.11. 2004

2006 р.

Подяка голови Сумської обласної державної адміністрації

2008 р.

Нагрудний знак МОН України "Петро Могила" посвідчення № 917 від 15.05. 2008

2009 р.

Почесна грамота АПН України

2012 р.

Грамота МОН молодь спорту України

2012 р.

Грамота мера м. Суми

2012 р.

Почесний знак "За видатні заслуги перед колективом СумДПУ ім. А.С. Макаренка"

2014 р.

Занесена на дошку пошани Сумського державного педагогічного університету ім. А.С.Макаренка

2014 р.

Нагрудний знак АПН України "Ушинський К.Д." посвідчення № 786 від 20.11. 2014

2016 р.

Присвоєне почесне звання "Професор Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка"

2020 р.

Грамота міського голови м. Суми

Сумський державний унiверситет,
вул. Харківська, 116, м. Суми, Україна, 40007,
Навчально-науковий корпус, ауд. Н-312

Телефон: (0542) 68-77-32

e-mail: [email protected]

При використанні матеріалів з сайту кафедри психології,
політології та соціокультурних технологій
посилання на ресурс обов'язкове.

All Rights Reserved.