Іванова Тетяна Володимирівна – доцент, канд. психолог. наук, кафедра психології, політології та соціокультурних технологій.

Сфера наукових інтересів: психологія та соціологія емоцій, психологія дисфорії, гендерні дослідження.

Авторка понад 100 наукових та науково-методичних праць, серед яких посібники, статті у вітчизняних та закордонних фахових наукових виданнях, методичні розробки, збірники результатів соціологічних досліджень.

Має значний досвід проведення соціологічних досліджень, досвід співпрації з TNS-Ukraine, SOCIS, IPSOS, КМІС.

Науковий ступінь, звання Кандидат  психологічних  наук (1991 р.), доцент (1995 р.)

Посада доцент кафедри психології, політології та соціокультурних технологій,

Основні дисципліни

Вступ у спеціальність: психологія, Медична психологія зі змістовним курсом «Сексологія», Психологія емоцій, Психодіагностика та математичні методи у психології

Наукові інтереси: психологія та соціологія емоцій, психологія дисфорії, гендерні дослідження.

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.кабінет Н-321

Освіта:

1991 – захист кандидатської дисертації з психології (Психоневрологічний науково-дослідний інститут, Санкт-Петербург)
1988 -1991 - Аспірантура Санкт-Петербурзький психоневрологічний науково-дослідного інституту (Санкт-Петербург)

1979-1984  Ростовський державний університет (Ростов-на-Дону)

Робота:

З 2015 по теперішній час – кафедра психології, політології та соціокультурних технологій СумДУ

1994 - 2015 року - Кафедра політології, соціології та психології Сумського державного університету, доцент (м. Суми, Україна)
1991-1994 - кафедра політології, соціології та психології Сумського державного університету, старший викладач (м. Суми, Україна)
1990-1991 - Кафедра психології,  викладач Кубанського державного університету
1987-1991, факультет психології, Кубанський державний університет, молодший науковий співробітник
1984-1987 - Наркологічна клініка, психолог (Краснодар)

Підвищення кваліфікації, тренінги (2021-2015 рр)

2021 – тренінг-семінар ISTS «Сучасні підходи до тренінгової роботи»

2021  – Цілі сталого розвитку: виклики для психології ( Лабораторія екологічної психології, (Ін-т Психології, Київ)

2021 - Українська мова – помічник кожному на щодень» (СумДУ)

2020 - "Сучасні методи обробки статистичних даних" (СумДУ)

2020 - Програма професійної підготовки по роботі з вразливими групами (Thomson Reuters Foundation, Київ)

2019 - «Культура українського професійного мовлення: граматико-стилістичний практикум» (СумДУ)

2019 – Форум Форумі союзників та союзниць ЛГБТ (Gender Z, Запоріжжя)

2018 - Тренінг для психіатрів та психологів з консультування ЛГБТ (Gender Z, Запоріжжя)

2018 - Міжрегіональна форум-школа для ЛБ-активісток (Наш світ, Царівка)

2018 - Практичні аспекти роботи психолога з ЛГБТ-підлітками («Точка опори», Київ)

2018 - Тренінг-супервізія з питань консультування ЛГБТ (Gender Z, Запоріжжя)

2015 – Гендерний аудит ВНЗ як інструмент реалізації політики рівних прав та можливостей жінок та чоловіків в освітній сфері (Центр гуманітарної політики, Суми)

Гранти:

2022 – Індивідуальний грант - віртуальний візит у Північно-Західний університет (Іллінойс, США)

2021 - Індивідуальний грант - Розвиток професійних навичок (вивчення англійської мови) (RFSL, Київ)

2021 - Індивідуальний грант - Розвиток компетенції (вивчення графічного дизайну) (Фонд Thomson Reuters, Київ)

2020-2021 - регіональний представник Trans * Generation в Сумській області. Керівник проекту дослідження потреб транс* та небінарних людей (2020, грант RFSL).

2016 - Ціннісні, соціальні, гендерні та правові основи формування політики протидії дискримінації і насильству в суспільстві». № 0119Y000205. Співвиконавець.

2013 – проект «Збережи життя», Програма «Здоров’я жінок України» (USAID) – координатор проекту.
2010 - CRC сесія 17 - 21 травня. Центр навчальних ресурсів. Центрально-Європейський університет (Будапешт, Угорщина).

2010 - «Удосконалювання механізмів взаємодії з питань захисту прав і свобод громадян України» ( посольство Федеративної Республіки Німеччина в Україні) – консультант проекту.
2009 - «Бізнес-старт - підтримка жіночих ініціатив" (Програма рівних можливості та прав жінок в Україні) - консультант проекту.
2009 - «Гендерний портрет українського суспільства" (Програма рівних можливостей та прав жінок в Україні) - консультант проекту.
2009 - 2010 - "Місцеві співтовариства і місцеві органи влади проти насильства» (Програма грантів Посольства США в Україні) - консультант проекту.
2008-2009 роки - "Вивчення домашнього насильства щодо жінок" (Програма грантів Посольства США в Україні) - консультант проекту.
1998-2000 – Дослідницький грант "Ставлення до різних типів деструктивної поведінки" (RSS Номер: 589/1998) - Керівник проекту

Підручники, посібники

  1. Т. В. Іванова (2022). Основи медичної психології : конспект лекцій. Суми : Сумський державний університет.
  2. Т. В. Іванова (2020). Вивчення потреб трансгендерних людей в Україні. Матеріали соціологічного дослідження. TransGeneration. Київ, 2020
  3. Т. В. Іванова (2019). Психологія. Вступ до спеціальності. Тексти лекцій. Електронне видання. Суми, СумДУ,
  4. Ivanova T. (2018). Introduction to Sociology. Lambert Academic Publishing.
  5. Ivanova T. (2014). Medical Sociology. Sumy: Sumy State University,
  6. Иванова Т.В. (2013). Социология. Медицинская социология: Учебное пособие. Сумы: Изд-во СумГУ, http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30325
  7. Т.В. Іванова, О.А. Кривопишина, П.І. Сахно та ін. (2011). Психологія: Навчальний посібник. Суми: Вид-во СумДУ
    (з грифом “Рекомендовано Міністерством освіти і науки України”).
    http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21850
  8. Іванова Т.В.(2009). Вплив насильства на формування особистості. Суми, Вид-во «МакДен», 2009.
  9. Іванова Т.В. (2008) Посібник по запобіганню домашньому насильству. Суми, Вид-во «МакДен» . (соавт. Захарченко С.І., Пустовалова С. І., Троїцька М.Є.)
  10. Иванова Т.В. (2005). Проведение социологического исследования. Методические рекомендации для студентов. Сумы. СумГУ.
  11. Іванова Т.В. (1998). Тематика контрольних робіт з курсу “Педагогіка та психологія” для студентів 4 курсу заочного факультету. Суми, СумДУ.
  12. Іванова Т.В. (1995). Конспект лекций по курсу “Социология” для студентов специальности 04.01 дневной формы обучения. Сумы, СумГУ, РИО, (соавт. В.М. Шилов)
  13. Іванова Т.В. (1995). Программа и планы семинарских занятий по курсу “Основы психологии и педагогики” для студентов медицинского факультета дневной формы обучения./ Сумы, СумГУ, РИО, (соавт. А. Барвинский)
  14. Иванова Т.В. (1994). Конспект лекции по курсу “Социология “. Тема “Медицинская социология” для студентов специальности 04.01 дневной формы обучения./ Сумы, СумГУ, РИО.
  15. Иванова Т.В. (1993). Программа, планы семинарских занятий и методические указания по курсу “Социология” для студентов специальности 04.01 дневной формы обучения/ Сумы, СумГУ, РИО.
  16. Иванова Т.В. (1993). Конспект лекции по курсу “Социология”. Тема “Отклоняющееся поведение” для студентов специальности 04.01 дневной формы обучения. Сумы,СумГУ, РИО. (соавт. М.В. Жук)
  17. Іванова Т.В. (1992). Программа и методические указания к семинарским занятиям по курсу “Основы общей психологии” для студентов экономического факультета. Сумы, СФТИ, РИО.

 

Статті

  1. Іванова, Т. В. (2024). Розробка та валідизація Шкали дисфорії. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки, 21, 97-106.
  2. Іванова, Т. В., & Песоцька, А. В. (2024). Взаємозв'язок між самооцінкою та лідерськими якостями у студентів. Габітус, 54, 54-59.
  3. Іванова, Т. В., Коляда, Н. В., & Гунбіна, Г. І. (2024). Феномен тривоги: психологічні та семантичні ракурси. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія, (1), 37-41. https://doi.org/10.32782/psy-visnyk/2024.1.7
  4. Іванова, Т., & Кардашова, В. (2024). Корекція агресивної поведінки юнаків з різним локусом контролю: інтеграція психодинамічного підходу та арт-терапії. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського, 35(6), 191-198.
  5. Лущик, А. А., & Іванова, Т. В. (2024). Інтеграція когнітивно-поведінкової та схема-терапії у корекції гендерних упереджень: комплексний підхід. Наукові записки. Серія: Психологія, (3), 32-40. https://doi.org/10.32782/cusu-psy-2024-3-5
  6. Яганова, А., & Іванова, Т. (2024). Інтеграція методів когнітивно-поведінкової та діалектично-поведінкової терапії у корекції дисфорії та дисфункційних атитюдів. Сучасні гуманітарні дискусії, 1(2), 7-14.
  7. Іванова, Т. В., & Гунбіна, А. І. (2023). Персоніфікований образ тривоги: факторна структура. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія, (3), 40-46. https://doi.org/10.32782/psy-visnyk/2023.3.7
  8. Іванова, Т. В., & Шалатонова, Ю. Р. (2023). Ситуативна дисфорія в контексті стенічних і астенічних проявів. Габітус. Науковий журнал з соціології та психології, 46, 255-260. http://habitus.od.ua/journals/2023/46-2023/42.pdf
  9. Іванова, Т. В., & Шалатонова, Ю. Р. (2023). Структурні та динамічні аспекти дисфорії. Вісник Донецького національного університету імені Василя Стуса. Серія «Психологічні науки», 1(2).
  10. Ivanova, T., & Karch, M. (2021). Gender features of emotional intelligence. In Hagia Sophia international conference on multidisciplinary scientific studies. Full Text (pp. 571-579).
  11. Іванова, Т., & Зозуля, І. (2021). Гендерні особливості прояву тривоги та депресії. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки, 10, 68-77.
  12. Іванова, Т. В., & Карч, М. О. (2020). Гендерна ідентичність як мультиваріативний феномен. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія, 4, 28-33.
  13. Іванова, Т. (2020). Тривога як психологічний феномен. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки, 6, 72-78.
  14. Іванова, Т. В. (2020). Психічні розлади в межах соціологічної парадигми. Габітус. Науковий журнал з соціології та психології, 1, 69-74.

 

Розділ монографії / посібник:

  1. Ivanova T., Kupenko O. (2024) Latent structure of the phenomenon of adulthood as understood by ukrainian student youth. In Vzdelávanie a spoločnosť IX. P. 63-69.
  2. Дискримінація в житті трансгендерних людей (2023) Ціннісно-нормативні виміри антидискримінаційного моделювання в соціальних системах : монографія / за заг. ред. Н. Д. Світайло. Суми : СумДУ. 215 с.
  3. Sorochuk M., Ivanova T., Reina E.  (2022). Information requirements of young Ukrainian refugees // Ensuring Standards of Quality of Life in a Turbulent World. cientific  editors: Tadeusz Pokusa and Tetyana Nestorenko. Opole: The Academy of Applied  Sciences – Academy of Management and Administration in Opole, pp. 598-614.
  4. Т. В. Іванова (2022). Основи медичної психології : конспект лекцій. Суми : Сумський державний університет. 221 с.

 

 Аналітичні звіти

  1. Купенко, О., & Іванова, Т. (n.d.). Що таке дорослість і на скільки дорослими вважає себе студентська молодь. Аналітичний звіт. Центр соціальних досліджень.
  2. Костенко, А. М., Купенко, О. В., Іванова, Т. В., Євсєєва, А. В., & Гунбіна, А. І. (2024). Опитування захисників та захисниць, а також їх родин: Аналітичний звіт. Жовтень, 2024. Мрія.
  3. Sorochuk, M., Ivanova, T., & Reina, E. (n.d.). Ukrainian displaced youth: Identifying information needs and aspirations – A SURVEY REPORT. European Youth Information and Counselling Agency (ERYICA). file:///D:/WinUsers/Uzer/Desktop/%D0%94%D0%98%D0%A1%D0%A4%D0%9E%D0%A0%D0%98%D0%AF/ERYICA_Young-refugees-Ukraine_Report.pdf
  4. Іванова, Т. В. (2020). Вивчення потреб трансгендерних людей в Україні. Матеріали соціологічного дослідження. TransGeneration. https://drive.google.com/file/d/1TepfS-S3EriXO5LwbDqa2T5aNGILyxgJ/view

 

Методичні вказівки:

  1. Іванова, Т. В., & Сахно, П. І. (2024). Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з дисципліни «Соціологія». Суми: Сумський державний університет.
  2. Іванова, Т. В. (2024). Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Психодіагностика та математичні методи в психології». Суми: Сумський державний університет.
  3. Теслик, Н. М., Улунова, Г. Є., Тарасова, Т. Б., & Іванова, Т. В. (2024). Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Психологія розвитку та педагогічна психологія». Суми: Сумський державний університет.
  4. Ніколаєнко, С. О., Улунова, Г. Є., Іванова, Т. В., Тарасюк, Д. І., & Коляда, Н. В. (2024). Методичні вказівки до написання курсової роботи з дисципліни «Психотерапія та психокорекція». Суми: Сумський державний університет.
  5. Коляда, Н. В., Іванова, Т. В., Колісник, Л. О., & Данілова, Д. Е. (2024). Методичні вказівки до проходження виробничої практики для здобувачів спеціальності 053 «Психологія» ОПП «Психологія». Суми: Сумський державний університет.
  6. Іванова, Т. В., & Сахно, П. І. (2023). Методичні вказівки для практичних занять і самостійної роботи з дисципліни «Соціологія зі змістовим модулем «Соціологія девіантної поведінки». Суми: Сумський державний університет.
  7. Іванова, Т. В. (2023). Методичні вказівки щодо виконання курсової роботи з дисципліни «Соціологія зі змістовим модулем «Соціологія девіантної поведінки». Суми: Сумський державний університет.
  8. Іванова, Т. В., & Теслик, Н. М. (2023). Методичні вказівки для практичних занять і самостійної роботи з дисципліни «Професійна психодіагностика» (для магістрантів спец. 053 «Організаційна психологія» освітнього ступеня «магістр» денної форми навчання). Суми: Сумський державний університет.
  9. Іванова, Т. В. (2023). Методичні вказівки щодо виконання курсової роботи з дисципліни «Соціологія зі змістовим модулем «Соціологія девіантної поведінки». Суми: Сумський державний університет.
  10. Іванова, Т. В., & Павленко, В. П. (2023). Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з дисципліни «Методологічні та теоретичні проблеми психології». Суми: Сумський державний університет.
  11. Іванова, Т. В. (2023). Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Соціальна психологія та основи кризових ситуацій зі змістовим модулем: Основи консультування». Суми: Сумський державний університет.
  12. Іванова, Т. В. (2023). Методичні вказівки для практичних занять і самостійної роботи з дисципліни «Робота психолога з громадськими організаціями». Суми: Сумський державний університет.
  13. Улунова, Г. Є., Іванова, Т. В., Теслик, Н. М., & Ніколаєнко, С. О. (2023). Методичні вказівки щодо написання курсової роботи з освітнього компонента «Технології роботи організаційних психологів». Суми: Сумський державний університет.
  14. Іванова, Т. В. (2022). Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Психодіагностика та математичні методи в психології» [Електронний ресурс]: для студентів спец. 053 «Психологія» освітнього ступеня «бакалавр» денної й заочної форм навчання. Суми: СумДУ. https://lib.sumdu.edu.ua/library/DocumentDescription?docid=USH.8540872

 Стаття-доповідь у матеріалах наукових конференціях:

  1. Іванова, Т. В. (2024). Ситуативна дисфорія: стенічні та астенічні характеристики. У M. Nabok & M. Sadivnycha (Ред.), Strategic innovations of social communications and foreign philology in crisis times: Collection of scientific papers of the I International scientific and practical conference, Sumy, 1 June 2024 (с. 294–297). Суми: Сумський державний університет.
  2. Іванова, Т., & Маслак, В. (2024). Самоконтроль у спілкуванні як умова соціальної ефективності. У M. M. Nabok (Ред.), Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали XI Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, Суми, 25–26 квітня 2024 р. (с. 268–272). Суми: Сумський державний університет.
  3. Іванова, Т. В., & Шалатонова, Ю. (2024). Агресія як складовий компонент стану ситуаційної дисфорії. У M. M. Nabok (Ред.), Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали XI Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, Суми, 25–26 квітня 2024 р. (с. 290–294). Суми: Сумський державний університет.
  4. Іванова, Т., & Козій, А. (2024). Психологічні наслідки стресу в умовах воєнного стану. У M. M. Nabok (Ред.), Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали XI Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, Суми, 25–26 квітня 2024 р. (с. 295–299). Суми: Сумський державний університет.
  5. Ivanova, T., & Kardashova, V. (2024). Emotional interaction and locus of control in adolescence. In 6th International Conference on Global Practice of Multidisciplinary Scientific Studies, April 9–16, 2024 (p. 68). Lisbon, Portugal.
  6. Іванова, Т., & Щалатонова, Ю. (2024). Situational dysphoria in individuals with different levels of aggression and anxiety. In H. Kaur & U. Nadeem (Eds.), World Women Studies Conference-VII, March 07–09, 2024 (p. 537). New Delhi, India.
  7. Іванова, Т., & Маслак, Р. (2024). Positive and negative emotions of British people with different levels of social self-control. In H. Kaur & U. Nadeem (Eds.), World Women Studies Conference-VII, March 07–09, 2024 (p. 536). New Delhi, India.
  8. Іванова, Т., & Козий, А. (2024). Emotional state of displaced persons with different types of time perspective. In H. Kaur & U. Nadeem (Eds.), World Women Studies Conference-VII, March 07–09, 2024 (p. 535). New Delhi, India.
  9. Іванова, Т., & Лакоза, М. (2023). Дисфоричний настрій та когнітивні атітюди. У M. M. Nabok (Ред.), Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали X Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, Суми, 27–28 квітня 2023 року (с. 362–366). Суми: Сумський державний університет.
  10. Іванова, Т., & Яганова, А. (2023). Дисфоричний настрій та когнітивні атітюди. У M. M. Nabok (Ред.), Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали X Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, Суми, 27–28 квітня 2023 року (с. 357–362). Суми: Сумський державний університет.
  11. Ivanova, T., & Kozyy, A. (2022). Emotional states of Ukrainian refugees. In 3rd International Cappadocia Scientific Research Congress, December 11–12, 2022. Cappadocia, Nevşehir, Türkiye. https://www.cappadociacongress.org/_files/ugd/614b1f_ede411ceab6e4e3eb3af926fd2fcc492.pdf
  12. Іванова, Т. В., & Карч, М. О. (2022). Особливості емоційної сфери осіб із різною гендерною ідентичністю у ситуації карантинних обмежень. У К. Ю. Богомаз (Ред.), Розвиток основних напрямів соціогуманітарних наук: проблеми та перспективи: матеріали IX Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, Кам’янське, смт. Петриківка, 9–10 червня 2022 р. (с. 92–94). Кам’янське: ДДТУ.
  13. Іванова, Т. В., & Козій, А. Д. (2022). Конформізм у студентів ЗВО з різним рівнем самоставлення. У К. Ю. Богомаз (Ред.), Розвиток основних напрямів соціогуманітарних наук: проблеми та перспективи: матеріали IX Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, Кам’янське, смт. Петриківка, 9–10 червня 2022 р. (с. 95–97). Кам’янське: ДДТУ.
  14. Іванова, Т. В., & Корчака, К. В. (2022). Макіавеллізм студентів із різним типом ставлення до оточуючих. У К. Ю. Богомаз (Ред.), Розвиток основних напрямів соціогуманітарних наук: проблеми та перспективи: матеріали IX Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, Кам’янське, смт. Петриківка, 9–10 червня 2022 р. (с. 98–100). Кам’янське: ДДТУ.
  15. Ivanova T. (2021). Transgender and non-binary people in a lockdown situation (Covid-19).  Online Symposium: The Sociology of Mental Health and Illness – Emerging Issues and Perspectives November 19th.
  16. Ivanova T. (2021). Emotional state during lockdown (covid-19). 3rd International Symposium on Global Pandemics and Multidisciplinary Covid-19 Studies. October 17-18, ANKARA
  17. Ivanova T. (2021). Anxiety and depression: gender differences. Pearson Journal International Conference On Social Sciences & Humanities-IІІ. October 26-27, 2021 Cappadocia – TURKEY.
  18. Ivanova T. , Babaevskaya (2021). Abusive relationships as a factor of social dysfunction. Hagia Sophia 3.International conference on multidisciplinary scientific studies. September 15-16, Istanbul
  19. Ivanova T. Korczaka (2021). Social Position and Social Anxiety of Doctors. Hagia Sophia 3.International conference on multidisciplinary scientific studies. September 15-16, Istanbul
  20. Ivanova T. , Karch M. (2021). Gender Features of Emotional Intelligence. Hagia Sophia 3.International conference on multidisciplinary scientific studies. September 15-16, Istanbul/
  21. Іванова Т., Бабич К. (2021). Коучинг та когнітивно-поведінкова психотерапія: взаємодія та співпраця. Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: Матеріали дев’ятої Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників (Суми, 15–16 квітня 2021 р.) / уклад. М. М. Набок. Суми : Сумський державний університет, 390-395 https://ifsk.sumdu.edu.ua/images/doc/konf_IFSK_2021_Zbirnuk.pdf.
  22. Іванова Т., Карпенко Б. (2021). Методи вивчення гендерних атитюдів. Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: Матеріали дев’ятої сеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників (Суми, 15–16 квітня 2021 р.) / уклад. М. М. Набок. Суми : Сумський державний університет, 422-426. https://ifsk.sumdu.edu.ua/images/doc/konf_IFSK_2021_Zbirnuk.pdf.Іванова Т., (2021).
  23. Становище трансгендерних людей у ситуації карантинних обмежень. Матеріали ХVІI Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми розвитку соціологічної теорії: Концептуальні стратегії дослідження соціальних наслідків пандемії COVID-19», 18–19 грудня 2020 р. (м. Київ). К.: «Наукова столиця», 74 -76.
  24. Іванова Т.В., Коробкова Т.М. (2020). Особливості переживання екзистенціальних страхів у осіб ранньої дорослості. Перспективи розвитку сучасної науки та освіти (частина 2): матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції м. Львів, 15-16 червня 2020 року. Львів : Львівський науковий форум, 40-41.
  25. Іванова Т.В., Коробкова Т.М. (2020). Особливості корекції страху майбутнього у осіб ранньої дорослості. Сучасні світові тенденції розвитку науки,технологій та інновацій. Матеріали ІІ науково-практичної конференції (м. Одеса, 26-27 червня 2020 р.). Херсон: Видавництво «Молодий вчений», 115-117.
  26. Іванова Т., Бабич К. (2020). Самовідношення та відношення до інших. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку». Переяслав, 64, 193-196.
  27. Іванова Т., Карпенко Б. (2020). Вивчення відношення до представників ЛГБТ спільноти. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку». Переяслав, 64, 196-198.

 

Сумський державний унiверситет,
вул. Харківська, 116, м. Суми, Україна, 40007,
Навчально-науковий корпус, ауд. Н-312

Телефон: (0542) 68-77-32

e-mail: [email protected]

При використанні матеріалів з сайту кафедри психології,
політології та соціокультурних технологій
посилання на ресурс обов'язкове.

All Rights Reserved.