Дата публікації:
22 травня 2020
Кількість переглядів:
628
Поділитися:

«Щоб подолати виклики ХХІ століття, нам потрібно використовувати весь наявний потенціал. Для цього потрібно долати гендерні стереотипи. У цей Міжнародний день жінок та дівчат у науці давайте пообіцяємо позбутися гендерного дисбалансу у науці» - Генеральний секретар ООН Антоніо Гутеррес. Наука та гендерна рівність є важливими для досягнення Цілей сталого розвитку до 2030 року. За останні 15 років світова спільнота доклала чимало зусиль для натхнення та залучення жінок та дівчат до науки. Тим не менш, жінки і дівчата досі недостатньо представлені в науці.

В даний час менше 30 % дослідників у всьому світі - жінки. Згідно з даними ЮНЕСКО (2014 - 2016 рр.), лише близько 30 % всіх жінок-студенток вибирають галузі, пов'язані зі STEM у вищій освіті. У всьому світі кількість жінок-студенток є особливо низькою в галузі ІКТ (3%), природничих наук, математики та статистики (5%), а також в галузі інженерії, виробництва та будівництва (8%).

Тривалі упередження та гендерні стереотипи спрямовують дівчат та жінок від наукових галузей. Як і в реальному світі, світ на екрані відображає подібні тенденції - у 2015 році дослідження «Гендер без кордонів» Інституту Джини Девіса показало, що з екранних персонажів з ідентифікованою роботою у STEM лише 12 % були жінки.

З метою досягнення повного та рівного доступу жінок та дівчат до науки та подальшого досягнення гендерної рівності і розширення прав та можливостей жінок та дівчат Генеральна Асамблея ООН прийняла резолюцію A / RES / 70/212, оголосивши 11 лютого Міжнародним днем жінок та дівчат у науці.

Сумський державний унiверситет,
вул. Харківська, 116, м. Суми, Україна, 40007,
Навчально-науковий корпус, ауд. Н-312

Телефон: (0542) 68-77-32

e-mail: [email protected]

При використанні матеріалів з сайту кафедри психології,
політології та соціокультурних технологій
посилання на ресурс обов'язкове.

All Rights Reserved.