Дата публікації:
22 травня 2020
Кількість переглядів:
594
Поділитися:

У відповідь на карантин у зв’язку з COVID-19 Гендерний ресурсний центр СумДУ трансформує свою роботу зі школами у межах програми «Попередження насильства серед дітей та щодо дітей у загальноосвітніх навчальних закладах». Напевно, освітяни знаходяться серед тих, хто в більшій мірі відчули на собі всі труднощі карантину у зв’язку з COVID-19. Школа перебуває у стані серйозних змін та адаптації до абсолютно нових умов навчання. Педагогам доводиться опановувати нові навички, повністю переглядати свій досвід, змінювати звичні моделі навчання і оцінювання дітей. У багатьох з них немає розуміння того, що буде далі і чим це все закінчиться. Все це є факторами стресу та формування тривоги.

У відповідь на ситуацію, що склалася, фахівчині Гендерного ресурсного центру СумДУ запропонували школам нові можливості підтримки – онлайн семінари та супервізії.

Онлайн заходи для шкіл, зокрема, допомагають шкільним педагогам знайти відповіді на такі питання:

- В чому полягають особливості карантину для психіки дітей та дорослих ?

- Чому чим далі, тим складніше нам переживати карантин? Що заважає адаптації? Чому карантин може ставати фактором стресу?

- Що можна зробити вже зараз і як адаптувати дітей після карантину?

- Чому під час карантину збільшуються випадки домашнього насильства?

Програма «Попередження насильства серед дітей та щодо дітей у загальноосвітніх навчальних закладах» реалізується Гендерним ресурсним центром СумДУ спільно з громадською організацією «Жіночий консорціум України» , починаючи з 2017 року.

Сумський державний унiверситет,
вул. Харківська, 116, м. Суми, Україна, 40007,
Навчально-науковий корпус, ауд. Н-312

Телефон: (0542) 68-77-32

e-mail: [email protected]

При використанні матеріалів з сайту кафедри психології,
політології та соціокультурних технологій
посилання на ресурс обов'язкове.

All Rights Reserved.