Дата публікації:
21 березня 2023
Кількість переглядів:
159
Поділитися:

Навчання на спеціальності «Соціальна робота» в СумДУ: активне, інтерактивне і практико-орієнтоване. Як це відбувається? Продемонструємо на прикладі однієї з лекцій. Отже, курс «Загальна та соціальна педагогіка», тема «Педагогічна взаємодії із дітьми з інвалідністю».

Активність студентів у лекціях цього курсу забезпечена за допомогою моделі «перевернутий клас», тобто лекцію студенти опрацьовують напередодні пари, а своє розуміння пропонованого тексту фіксують у вигляді «карт пам’яті».

Інтерактивність досягається таким чином, що лекція відбувається як відповіді на запитання студентів, а завдання викладача – розширити зміст, представлений в опрацьовуваному домашньому тексті, і систематизувати отримані студентами знання.

Практико-орієнованість лекцій забезпечується завдяки долученню експертів.

Так до лекції «Педагогічна взаємодії із дітьми з інвалідністю» долучилася керівниця ГО «Батьки онкохворих дітей» Оксана Смольникова, яка має значний досвід педагогічної, правозахисної, організаційної діяльності. Завдяки її участі студенти отримали до розгляду реальні кейси. Також студенти мали можливість поглянути на роботу з дітьми з інвалідністю як на роботу мульдисциплінарної команди медиків, педагогів, психологів, які працюють разом із батьками для забезпечення якості життя дітей з інвалідністю в інклюзивному освітньому середовищі і в інклюзивному суспільстві.    

Сумський державний унiверситет,
вул. Харківська, 116, м. Суми, Україна, 40007,
Навчально-науковий корпус, ауд. Н-312

Телефон: (0542) 68-77-32

e-mail: [email protected]

При використанні матеріалів з сайту кафедри психології,
політології та соціокультурних технологій
посилання на ресурс обов'язкове.

All Rights Reserved.